Tuesday, May 15, 2012

mereka ikhlas...

ubat itu ialah ubat makan dari Mekah..kertas itu ialah cara2 dan tips...

kalo korang terima hadiah sebegini..terharu tak?
mereka tidak banyak persoalan...tapi mereka memberi salah 1 cara penyelesaian..
sekarang terpulang kepada aku je nak try ke tak..

terima kasih..you know who you are..*memegang-amanah-untuk-tidak-dibongkarkan-siapakah-mereka*

untuk yang tak tau..itu ialah ubat untuk usaha mendapatkan anak..insya allah..
barangan dari Mekah tidak perlu diragui kan..

dan hari ini ialah hari di mana aku mula bekerja di sini 12 tahun yang lalu...tahniah untuk aku!:)

2 comments:

PUANSTOBERI said...

memula - slmt ulangtahun ke12 bekerja di situ. mesti rasa sekejap je kan. Kite baru je lagi. bln 2 thn dpn, baru masuk tahun ke 9 :)

kedua - kite pun ada org ofis camtu. tak penah bising2,tetiba balik mekah bagi kurma kering. terharu. da pencen pun akak tu.
Yg debunga kurma ni pun kite ada, tp haiii... bau nya Ya Allah... dah la kita ni tak suka susu. Ampunn... mmg ada je lagi. Makcik yg bagi tu ari. Dah sthun kut, tak abis2. huhu

ItaYaniN said...

tq reen..
marilah kita try bsama2..or try ustaz don nyer tips..minum susu kambing n kurma hari2..
katanya syaitan takut ngan 2 benda tu..
mana tau rzki kita dtg kan ngan cara camtu..
ita ada dpt gak yg mcm buah kelapa kecik tu..buah fatimah ke apa ntah..x tau nk mkn cmn..huhu