Friday, May 11, 2012

ke tioman kita..

Fridge magnet
souvenir dari kak ita, PA dept aku..
seriously..dalam malaysia ni..banyak tempat aku belum sampai..
segan?takdela..dah kureng duit..nak sampai camananya..kalo pakai air liur or pejam mata dah sampai ok je..biler2 pun leh on..tapi semua sekarang kena pakai duit..haihh *hanya-mampu-mengeluh*
aku dah penah sampai pulau redang..tapi tioman?hmmm...belum sampai lagi..aku ni tak la suka sangat pulau/pantai/laut..sebab aku tak suka panas..nanti muka aku terbakar..*feeling-hot-:P*

tapi sebabkan kak ita dah pegi..dia tunjuk pulak gambo2 kat sana..hmm..menarik tertarik la pulak kan..
so, maybe kitorang wat stail kutu-collect-monthly la kot..
target insya allah awal tahun depan..bak request oleh sorang kat sini.."nak g trip buatlah pas bonus"
tu kata beliau..tapi ok gak kot..ada duit baru syok nak jalan2 kan..

No comments: