Thursday, April 26, 2012

tak jemu2

arwah mak aku dulu...masa hayatnya memang jenis susah juga nak makan nasi.. jenis cepat jemu kot.. oleh itu dia suka la makan benda2 cam ni.. tapi korang penah makan tak? sedap ok..*walopun pedas..aku ni kureng sket pedas2 ni..tapi kepedasan mihun ni boleh diterima lagi la*
sekarang ni time lapo je *kalo takde roti kat umah..ni la aku tala..rebus dalam kuali pecah telo sebiji...perghhhhhhhhhhhhhhhhh*

selain mihun..ada juga kuetiaw ..now ada perasa tomyam pun..tapi pilihan aku tetap yang packing kaler hijau ni..

2 comments:

AdanyaKauUntukku said...

dulu masa kat UiTM
suka giler PAMA nieH........

tapi skrang tetap dengan MAGGI...huhuhu

ItaYaniN said...

maggi sy suka perasa kari je..hehe