Sunday, April 22, 2012

landasan cinta..

rentetan entry aku yang kata dah mula minat kat Shahz jaszle tu..sebab nyer dari citer ni la.. ada sesapa layan citer ni?dalam slot cerekarama tv3.. best pulak..maybe sebab citernya ringan..dan tak payah nak fikir banyak dan takut2 (maklumlah sekarang citer seram melampau2 kat tv)

lakonan shahz jaszle & tasha shila ..lawa pulak tasha pakai tudung..*walhal tak minat pun beliau sebelum ni* nyata dan jelas la bahawa bertudung membuatkan pompuan lebih cantik dilihat..kan?

sesapa yang tak dapat nengok citer ni..sila la ke web tonton ye..rasanya ada kot..aku pun tak sure..

*gambo ihsan dari google images*

No comments: