Thursday, April 12, 2012

kisah N & N

jom nengok apa citer budak 2 orang ni...NIYAZ & NAFIS


ni masa si abang dok terjatuh ke terhantuk..sket lagi kena mata..haihh..melasak tak hengatt..


kalo g memana tak kena paw memang tak sah la kan..ada je dia nampak dan nak..


bergomol atas katil tu dah biasa


dalam keta pun si adik dah tak reti dok diam..


memunggah beg mamanya..hehe


tak best duduk..berdiri lak..


tu apa dia kait tu ntah..


abang tu memang kalo hisap susu dia kena pegang and gentel ujung napkin..hehe..peel sapa la tu..


budak kenit ni..dah merayap sini sana


abang dok diam2 ..dia lak datang mengaco..


kalo bosan tak watpe kat umah..dapat MMS diorang ni..memang terhibur gak hati aku nengok..


kalo tak mengadap DVD / baca novel jela..huhu

No comments: