Thursday, April 5, 2012

ke lanai kita..

bebudak ofis aku ada masa ngidam nak makan macam2..
kalah orang ngandung lak
ni sorang ngidam nak makan ciken chop kat lanai..suma ngikut..so, ke lanai la lunch kita ye..


as usual..menatap menu


memula dapat tempat kat luar..ada la sorang puteri lilin yang tak menahan panas..so, kita pindah dalam


pompuan ngidam yang tudung purple tu..tak pregnant pung


minah ceria, izyan n imah


aku la..sapa lagi nak nyelit dalam blog ni kan..hehe


aku amik creamy chicken soup..sedap


lanai special..kedondong + epal


makan sorry..tak ingat..nama canggih sangat..spinach pasta kot..eh..apa ntah


order ni as pencuci mulut..durian filling..tapi uweeekkk..(aku tak makan durian..saja je nak rasa..) aku tolak kat depa jela..:P


hilang la ngidam untuk makan di lanai bulan ni..haha

No comments: