Monday, March 26, 2012

western la sangat..

aku tak ingat kejadian ni hari apa..ooo..selasa kot..haha
kami dah bosan la hari2 fikir nak makan kat mana..nak makan apa..
so, ada cadangan dari imah ke kafe..makan di sana saja..
salunya kami tapau..tapi hari tu mood malas nak tapau
jadi makan kat situ..sambil skodeng kekawan yang lain makan disitu berkumpulan..
oooo..takpe..makan dengan geng..*jeling orang berkenaan*
bukan kami berdua..tapi ada faezah juga..saja ajak meramaikan sesi makan yang boring..haha
tapi sudahnya faezah banje lak makanan aku ni..haihhh..dalam hati..*wahhh..bagusnya..dah la tengah bulan..faezah sangat memahami..:P..ahahah*


air aku order watermelon juice


makan..club sandwich sajer..kalo tau nak banje..mesti amik yang lagi hebat kan..haha


makan terasa sangat berselera apabila dibelanja..betul betul betul..kan?haha

No comments: