Saturday, March 10, 2012

tv cabinet..

sori..aku belek2 hp mycinta..
skali ada rupanya gambo masa pembikinan tv cabinet aku aritu
mycinta tu kekadang rajin gak snap sana sini..pastu suh aku update dalam blog..bagus kan
kira menyokong dalam diam la kan..nice..
masa buat kabinet dapur..tukang cina ni datang buat sorang2 je..
tapi wat tv cabinet ni berdua lak dia..penat kot..hoho





bukan main berlenggeng lagi diorang wat keje..
aku takde kat umah masa ni..aku kan g majlis bertandang sepupu aku..tapi kalo ada pun aku dok dalam bilik je sampaila diorang balik..hoho

No comments: