Monday, March 19, 2012

niyaz to be?

pada 1 hari..waktu petang
balik keje terawal sket..
ha..ingat lagi..hari itu adalah hari khamis..sebab khamis je ada pasar tani kat umah aku..
oleh kerana tiada apa bahan mentah nak masak..jadi kami singgah la membeli dan belah
di sebelah berdirinya seorang budak dan ayahnya

mycinta menyiku aku yang sibuk memilih ketam..

mycinta : cer sayang nengok budak tu *sambil muncung tunjuk ke arah budak sebelah*
me : ha..naper..kenalkah
mycinta : nengok la bebetul..
me : ishhhhhh..napernya..dia ngan pak dia la..
mycinta : cer nengok apa persamaan dia ngan niyaz..
me : hmmm...dari depan takde apapun
mycinta : ishhhh..nengok dari tepiiiiiiiiiiiiiilahhh
me : aah la..niyaz to be la kan..

terus aku snap gambo dan MMS kat akak aku..haha..akak aku pun cakap benda yang sama.."kembar" niyaz



the real niyaz


niyaz-to-be


persamaannya yang sangat ketara ialah kepala BOTAKnyer..ahahaha


tapi ada juga iras dari tepi..hehe

No comments: