Wednesday, March 28, 2012

makan ditaja..

kisah terjadi pada hari jumaat yang mulia lepas
bos kecik belanja makan..
membayar hajat katanya..sebab anak dia dapat result agak bagus masa SPM aritu..
yang bernasib baik mestila kitorang2 kan..hehe


antara yang ada...agar2 gula melaka..aku tak makan..:)


popia basah..aku makan 1...pastu tak mengulang dah..pedasssssss


buah2an...tembikai + betik


main menu adalah set nasi daging + ayam..tapi ayam goreng la..
sedap giler kot..makanan adalah dihidangkan secara buffet..so, amik dan makan dimana2 anda mau ye..ni kitorang makan di thinking room..tangan yang menyelit itu adalah tangan bos kecik aku..mencilok ayam aku sket..cesss


ramai orang dok cari mana daging..rupanya daging tu berada dalam nasi ye..hehe..dimakan bersama acar timun+nenas dan air asam..nyum2..giler best


sebagai menumpang dan menambah keceriaan..aku order la kek karamel rainbow untuk march babies..hehe


tengok entry ni rasa nak lagi la nasi daging tu..serius sedap weii..

No comments: