Thursday, March 22, 2012

ish2...banyaknyaaa

pada suatu hari..
tetiba biler nengok gambo kat bawah ni..macam terasa ada 'membela' pulak..haha
giler banyak kot aku makan dalam 1 hari tu..ish3


ni 2nd menu ye..sebenarnya aku order ni dulu..tapi nengok nasi lemak kedai sebelah..eh..macam sedap pulak..pastu amik..dah makan nasi lemak..nengok roti ni balik..alamak..sapa nak makan..telo lagi lak tu..sahih mual..sudahnya aku tapau..petang2 sket tu baru aku makan..dah kembang segala..ku telan jua..kalo tak..pembaziran lak..huhu


lunch - aku dah makan berat pagi tu..lupa lak Ms. president nak banje suma AJK family day aritu makan..alamak..terpaksa (???) la ngikut juga..makan di medan ikan bakar/ayam kampung kat tugu tu..aku amik nasi separuh + tohu jepun + sayur campur + daging black pepper n air teh o ais..pinggan selepas makan tak sanggup nak amik sebabbbbbbbbbbbbbbbb....liCin!!!haha..giler tul..


dah malam tu..balik lewat dari ofis..biler balik lewat..jadi aku tak masak la kat umah kan..so, kita makan kat kedai..ni gambo selepas makan ye..aku order mee celup (menu orang kelantan..ye ke?)...ni je yang tinggal..pun abis dah mee nyer..


kesimpulannya..kenapa selera aku macam bela 'saka' je ni??hahahahaha


tak dapek nak nolong cikkk..huhu
i have to puasa la camni..selera macam hantu ok..:(

No comments: