Saturday, March 24, 2012

birthday seseorang..

sabtu lepas adalah birthday 'seseorang' yang tinggi pangkatnya di ofis aku ni
jadi jumaat lepas telah dijalankan operasi membeli hadiah..bukan aku..tapi cik lat..
beliau tau apa kegemaran 'seseorang' itu..sebab beliau salu travel bersama2 ..
kami bagi ni la..sori..kotak je kelihatan..hiasan dari luar memang mabeles..tapi dalam tak tau la apa benda..nak buka malas nak hias balik..hehe...jadi, redha jela dapat nengok kotak dari luar pun ye..yang aku tau dalam tu ada kudapan2..huhu




ni bukan sesi bodek ye..tapi sesi ingat mengingati dan menghargai 'seseorang' itu..haha


yolah sangat..:P

No comments: