Friday, March 9, 2012

bebudak ni lagi la..

ragam bebudak ni lagi..layan jela..



tak padan kecik..nak gak bergomol ngan abang dia..


ntah apa la yang diorang bisikkan tu ..heheh





adik diam ...abang lak ngaco





nengok mata nafis..sangat minta simpati kan..hehe





peel si abang..dah pandai minum pakai straw..


pastu ngaco adik lagi





tu kena marah la tu..dok kat tepi je..

adik main belon atas katil dik...haihh

adik..main sorang2 pun jadi

kena beli katil saiz king la pasni..

ni aritu masa dia jatuh tertumus kot..berdarah idung




zoom dekat



abang dah pandai dah..kalo nampak taman permainan..cakap 'nak main'..taman tak reti nak cakap lagi




jangan muntah ye kalo gambo diorang je banyak..memang maknya rajin meng'MMS' kat aku gambo diorang..sekian..huhu

No comments: