Friday, March 23, 2012

amik ko..

kat ofis ni ada 1 masalah attitude orang2 nyer..
masalah sebab diorang ingat ada maid di mana2
makan or minum suka letak longgok di sinki..dan harapkan cawan/pinggan tu tetiba boleh jadi bersih..
nak basuh malas..
salunya bos aku la rajin sangat basuhkan..kitorang salu marahkan dia..baik sangat..sebab tu diorang ni naik lemak
so, ada 1 hari tu..kitorang monitor ada 1 mangkuk beserta sudu telah dibiarkan selama seminggu lamanya..siap berendam..dah berbau..
saja biarkan..
ms. president, cik lat tu lagi rajin..dia gi tampal notis ni..ahahah



nak tau apa jadi?esok pagi kecoh 1 department..sapa yang letak notis ni..dan..pagi tu..sudu telah dibasuh..pas lunch mangkuk tu pun sudah bersih..
boleh pun...kalo kat ofis diorang wat camtu..kat umah camana la rupanya kan..hmmm

2 comments:

eimma's said...

haha...kelakar la..mmg patut dpt award pun.....sabar je la..(daku pula yg terlebih geram..hehe)

ItaYaniN said...

yup..tu dah kira max la tu eimma..salu sangat dah orang lain lak tolong basuhkan bagi pihak diorang..lemak sangattttt kann