Friday, February 24, 2012

tv cabinet

alhamdulillah..
dari hari ke hari..menahan duit bonus dari abis digunakan
akhirnya..masa awal bulan feb aritu kabinet tv aku dah pun siap mengikut perjanjian..
nilah hasilnya


tarraaaaaa


cik abang aku tak sabar2 terus nak deko..tu baru letak2 je


mereka saksi terawal kabinet tv aku tu siap..hehe


luas sket la nengoknya ruang tamu aku..


sapa yang berminat..(pelan tu designer wat..tapi cik abang aku tolak tambah sket2..so, jadilah camtu..) total caj yang kitorang kena bayar ialah RM3,200..(ni bukan nak menunjuk..ni kalo ada yang minat...leh la bajet around tu ye..)


ada 4 drawer (memang saja request sebab nak letak dvd boxset, majalah2)..2 laci bercermin tu untuk letak astro dan dvd player..


kalo berminat ...sila tinggalkan mesej ye..nanti aku bagi contact no nyer

2 comments:

BONDAROCK said...

waaaaaaaaaaaaaaaa...sungguhlah warna kegemaran daku !!!!

Chitttttt .. tu sbb soh aku cepat2 tgk n3 ko ni eh?

ItaYaniN said...

tau xpe...lalalaalalalal