Friday, February 17, 2012

shima & shafiq - bertandang - 4 Feb. 2012

citer yang agak ketinggalan...tapi better late than never kan
ni masa majlis bertandang shima (sepupu aku) yang dibuat di dewan dato' keramat
aku datang sorang..drive myvita ku tu..tapi ramai la penumpang..
cik abang aku tak dapat ikut sebab tengah monitor orang wat kabinet tv..huhu
layan jela gambo2 ni..cantik baju, mekap pengantin..ijau terang..


shima & shafiq


with alin


me..ye,kaler merah membuatkan saya nampak lagi 'besarr'..hahah


sesi bacaan doa


aminnnnnnnnn


goodies bag


abah aku merenjis..


ntah apa dia bisik kat pengantin lelaki tu..ke cium pipi?erkk


akak aku, ayu n suami


me..sian sorang2..huhu


bunga pahar yang diterima


nia takmo jauh dari aku..maklumlah..maklang ada keta baru..dia sukaaa


kami dok meja VIP


air sarsi

makan beradap


me kena dok meja pengantin..huhu..


dengan nia lagi


3..


4..


kek pengantin


pose..


look here..


ngaaaaaaaaaaaa


ngeeeee


sesi bergambo


with family


orang kuat kena la ada gambo kan..


selesai sudaaa..
semoga perkahwinan ini kekal ke akhir hayat..bersusun majlis kawin sepupu2 aku pasni..haihhh

No comments: