Friday, February 3, 2012

shima & shafik - nikah - 28 January 2011

shima ni sepupu aku
kerana ke'busy'an aku kat ofis..maka agak lambat la berupdate di blog
tapi di FB aku dah upload gambo2 dia..sebab aku tak suka simpan gambo bebanyak dalam HP murah aku tu..hehe


shima..anak anjang aku no 3..tahun 2010 akak 1st dia kawin (Ingat tak sepupu aku yang bisu tu?tu la akak nyer), tahun 2011 akak no 2 dia lak kawin..si iya..lawa kan..mekap..baju..suma cantik..aku rasa perfect giler kot..(kalo dulu amik kaler ni masa nikah agak2 sama meletops tak aku?hahaha)

pemberian mas kahwin


sesi sarungkan gelang emas..batal air sembahyang


salam suami ..dah sah & halalllll

batal air sembahyang..display je..takleh lama2..dalam masjid kot

sarungkan rantai pulak..pun batal air sembahyang

shima lak sarungkan cincin untuk shafik

hantaran dari pihak perempuan kepada lelaki

hantaran dari belah lelaki kepada perempuan

shima & akak aku, alin

kebetulan pulak aku terikut tema pengantin..hehe

pengantin baru..



TBC ...berinai

No comments: