Sunday, February 26, 2012

model to be..??

PERHATIAN..kanak2 dibawah umur tidak digalakkan untuk melihat gambo2 di bawah ini..hehe

the latest hazirah..ni anak buah belah suami aku..sebaya niyaz..tapi petah bercakap dan pandai betul bergaya..hala je kamera..macam2 aksi dia buat..

ni masa aku balik kampung aritu..kebetulan hari sangatlah panas terik..baju dia pakai tu sebenarnya skirt..haha..baju dah tanggal..panas lak..tu yang jadi bahan tu..layan jela


seksi tak saya?


ala..tak ready lagi la ..


ok..pose..


opsss


dengan kitty2


kat bunga tok lak la


pose sakit pinggang


eh..kita lupa nak naik beskal la maklang..


pusing seround..


snap maklang!


ni la keje kalo dok kat kampung..melayan dia jela..sebab dia dok ngan mertua aku..:)

No comments: