Sunday, February 12, 2012

aktiviti masa hari wilayah..

ye..citer ni dah basi..hahaha..nasibla..nak juga citer..:P
hari wilayah aritu jatuh 1 hari je kan..
tapi mood aku sangat bagus aritu..salunya amat jarang aku nak merajinkan diri basuh segala mak nenek tudung2 aku ni..hahahah..tapi berkat cuti aritu..aku berjaya gak la merajinkan diri basuh tudung2 tu kat sinki dapur..ngehhhh




amik ko...1 bakul..hehe

kau mampu???haha

dah siap basuh tudung2 tu..sidai pun sudah..iron baju pulak..untuk 2 hari straight..sangat dibanggakan ok prestasi aku..ehhe..ni baju cik abang aku

ni pulak aku nyer.. dah siap


kira berbaloi dan berfaedah sangat la cuti aku aritu..maybe sebab sehari je kot..kalo berhari2 agaknya buat taik mata jela..:P

No comments: