Friday, January 27, 2012

raso omak den!

biler tiba hari jumaat..hari untuk fikir makan ditempat yang jauh sket..boring kot makan kat ofis je...panjang sket langkah kan..jumaat lunch time agak lama... 2jam gak..tapi tu pun tak cukup2..dasar tak reti nak bersyukur..hehe



-us- izyan dah jadi driver rasmi untuk kitorang jalan2 cari makan..hehe


jalan jem pulak masa nak pegi..apa lagi..macam tak penah jumpa kamera la kan..hehe



alamak..muka izyan nampak pipi je pulak..haha

ala..pun tak nampak muka izyan yang comey..hehe

birthday girl yang mengidam makan ikan bakar

ni makan sampai tak pandang orang lain dah..maklumlah..masakan nogori la katokannn

izyan yang sentiasa ceria biler dapat makanan..haha

wati the 'vege'tarian??haha..na mungkin..vegetables maybe ye..hehe

wati makan sampai tertido ke?hahah

imah makan sampai migrain

mine..aku tak amik ikan bakar..dah jemu kot..so aku amik gulai baung sungai, sayur kacang panjang goreng ngan sambal sotong dan air teh o ais..total RM14..mahal ke murah?tapi ok la kot..baung tu ikan liar..susah nak jumpa..isi memang sedap giler pulak tu


bukti aku nyer caj makanan yang kena bayar


pegi je sama2...bayar asing2..heheh..

sapa nak merasa makan kat kedai kitorang makan ni..lokasinya adalah di setapak indah..sila google yaw!!

2 comments:

one zarul said...

harga tu kira murah coz lauk ikan baung ada sayur n sotong + teh o ais... aku lak kena rm10.80 nak tau apa lauk nya...ikan baung bhgian ekor + telur masin sebelah + air kosong...patut ke harga tu?????? macam tak patut kan.....raso omak den terus bertukan aduh omak aaiiii

ItaYaniN said...

rasanya sekrg mmg mahal sket kot compared dulu..maybe sbb dah besar bisnesnya..dah makin maju..dah dpt sambutan..tp masakan maintain sedap..tp kalo lg murah..sure lg ramai akan dtg ye x?