Saturday, January 7, 2012

ramai yang berkenan..

tak sangka spec baru aku ni ramai betul yang berkenan
bukan takat berkenan nengok..tapi siap nak try pakai..
mereka ni yang di antara dapat aku snap..hehe


ejon..comey kan spec tu biler dia pakai..hehe


lat..lagi la comeynya..macam cikgu tadika..hahaha


yours truly la..ha yang tukang enterframe belakang tu sebab kebetulan hari tu kitorang sama2 pakai baju kaler purple..pastu berspek..dah macam adik badik tiri je..haha


tunggu kot ada lagi yang berkenan nak try pakai spec itu..nanti aku snap..hehe

No comments: