Monday, January 16, 2012

hantaran hijau + putih

semua hantaran






bekas cincin + bunga rampai ...sebelum

bekas cincin selepas..bunga rampai je belum isi







selepas...bunga rampai + bekas cincin

kek ..sebelum..

kek..selepas..kotak kek sebenarnya..hehe

sirih junjung je aku guna fresh flowers..ni belum siap

sirih junjung..selepas

bakul buah..sebelum

bakul buah..eh..sangkar buah ...selepas..ni hasil keje mycinta..tapi hiasan sangkar tu dan lapik tu aku ye..hehe

sangkar buah..dari tepi

bekas coklat dan apam dot2..belum siap

dah 90% siap

finally..sori..apam tu baru kuarkan dari peti ais..so, agak berkabus..heheh



tema majlis pertunangan adik ipar aku ni ialah ijau + putih..so, aku buat ala2 english style..banyak bunga..

untuk sesapa yang tak percaya..ini adalah hasil keje aku..ye, aku pun memula tak percaya aku leh buat secantik ini..(sesi puji diri sendiri...puiiiii.haha)

so, ada ke yang nak buat tempahan?hahaha..

kita nengok hantaran dari belah pompuan pulak ye..

TBC lagi..:)

No comments: