Wednesday, January 18, 2012

hantaran biru + putih

pas majlis bertunang tu..akak aku lak sms..belah dia pun ada anak buah nak bertunang minggu ni..so, dia pun kena wat hantaran ..
tapi sebab dia kena datang umah aku nak pek2kan cenderahati untuk sepupu aku yang nak kawin ujung bulan ni..jadi aku suh dia bawak la sekali barang2 yang nak wat hantaran tu..
kitorang kuar g beli barang nak hias2 je..tak sampai rm100 pun beli suma barang2 hiasan ni..nengok hasilnya.. tema adalah biru + putih


sejadah


telekung

towel


kain pasang



semuanya..



nasib bukan barang2 makan..kalo tak payah juga..


aku bab2 lipatan or gubahan memang aku failed sket..bab hias2 je aku suka..hehe


tahun ni berderet majlis kawin or tunang ni..


aku berani nak tolong buatkan hantaran untuk orang yang rapat or kenalan terdekat je..kalo nak amik tempahan memang tak berani lagi..kot tak kena selera orang tu..susah lak aku..huhu

No comments: