Sunday, January 15, 2012

e-day ..

sepanjang minggu lepas adalah hari busy untuk aku..
tolong buatkan hantaran untuk majlis pertunangan adik ipar aku..
mujurlah hanya 5 dulang je..kalo 15??mati la ahkakk..
adik ipar aku ni dapat tunang orang ampang je..so, area KL lagi..
jadi rombongan dari pahang transit kat umah aku la time tu..
tu yang aku volunteer nak buatkan hantaran..
tambah lak aku memang minat bab2 nak buat hantaran ni..
moh nengok gambo2 sekitar majlis tersebut..



masa berbincang


ayah pompuan terangkan apa yang patut..abah aku jadi wakil bercakap untuk belah lelaki


dikyang, pakcik lan, diklie, acu dan anak2 buah..


tudung purple itu mak mertuaku..sebelah tu makcik dan kak long


diknot dan sebahagian hantaran dari kami


baju oren adalah dikja, adik ipar aku


me n dik ayu...aku, dik ayu dan diknot je ikut tema ijau..hehe


mak mertua aku segan nak sarungkan..kena la aku temankan..tolong hulurkan cincin..hehe


cincin risik dulu..


salam2


kena salam sekali lagi sebab tadi tak sempat nak amik gambo


dik ayu with hantaran kami..nak gak menyelit kan..


kedua2 hantaran dikumpulkan bersama2


sian hantaran saya takde dulang..huhu..sebenarnya ada tapi diorang pasang karpet..jadi, tak rata..hantaran tu dikhuatiri akan jatuh..jadi, kita letak kat bawah aje..senang citer..kek je di atas dulang


beriya adik fotografer tu amik gambo..


empunya diri yang bertunang


again..aku tak zoom pun..hehe


pasangan berdarah manis


harap2 berkekalan hingga ke jinjang pelamin la hendaknya..


pas bergambo..apa lagi..kami dipersilakan makan la..memula malu..tapi pastu makan tak hengat..giler sedap nasi dan lauk2nya..


ada kudapan lain juga..makan sampai santak


beriya abah aku dan abah mertua aku makan..


jom kita balik..perut dah kenyang..makan siap bertapau ok..nengok mangkuk tingkat tu..haha


overall majlis berjalan sangat lancar..pihak pompuan pun sangat ramah tamah..(walopun kami segan sangat sebab mereka orang ado2..huhu)


pasni aku uplod gambo hantaran2 yang aku buat ok..sebelum dan selepas..hehe..


TBC..


No comments: