Wednesday, January 25, 2012

cara abiskan cuti dengan rasa tak boring..haha

cuti 4 hari aritu tak ke mana pun..
badan rasa penat giler kot..kat ofis tengah busy ..banyak keje tapi staf takde..tu yang agak stress je idup sejak 2 menjak ni..
tapi..walopun dok umah..seriously..tak bosan langsung..sebab...




baca novel ni..memula agak lembssss..tapi biler part ada yang meninggal dunia tu..giler sakit dada aku macam dihiris2..menangis aku dibuatnya..huhu..ni novel sangat2 direkomen untuk dimiliki..aku aritu baca sebab pinjam dari kawan ni



aku masak laksa..hoho..terbaikkkk *perasan tak kalo puji diri sendiri..hehe*



akak2 aku suma turun KL..diorang siap masak2 n makan ramai2 kat umah abah aku..dok MMS gambo ni..tapi aku kemalasan nak join..so, aku nengok jela gambo ni..



tapi akak aku bagi mi bandung...nengok..makan pun dalam bilik ok..haha



mee bandung..gambo ehsan dari google je..



untungnya orang yang masih belum ada anak ni ialah..ko leh watpe je tanpa gangguan..so, hargai la golden moment ni sementara merasa..nengok camni..aku dok ralit baca novel..makanan yang datang kat aku tau..mycintaku ni perli ke apa?haha ..



mycinta dah puas nengok dvd naruto dia..kuar dok pasang LCD TV lak..



ni bukan bulu kucing..dah biler dua2 bosan..ada la kepala yang jadi mangsa carian uban..hoho..petanda dah tua kan.. kepala sapa?rahsiaaaaaaaaaaa


sekian citer saya ...jadila 1 entry..hehe

No comments: