Monday, January 2, 2012

berjuntai jaya

last week kami ke batang berjuntai..eh..nama baru ialah berjuntai jaya..ke berjuntai bestari ek..
eh..apa2 lahh
ke sana sebab ada makcik aku wat kenduri menyambut menantu sempena anaknya yang dah nikah ngan mek kelate ujung bulan Nov. aritu..masa kitorang kat kuching tu..
aku pegi drive sendiri..bawak am, acu dan abah aku..(last minit abah aku kata boleh pegi..)


bukti aku drive..akak aku tak percaya aku dah boleh drive jauh2..haha


ngan uyin.lepak bawah pokok..panas kot aritu..


kawan ofis aku kata dalam gambo ni aku pakai spec nampak macam orang educated..siot kan..selama ni nampak macam orang tak educated kah..huh!


budak botak ni batuk..tapi masa kenduri tu ada lak rambutan..eh..dia bedal juga..tak sedar diri batuk tu..air pun minum ais..haishhh


kek pengantin..


sampai dah lewat..kul 3 petang camtu..terus suh makan..depa tak sanding pun


budak tak sihat..tengah demam n batuk..baru baik dari demam campak lak tu


meragam je dia


kek pengantin lagi..yang ni disponsor


pengantin..lelaki tu sepupu aku..namanya khairul azrin..kitorang panggil dia E'in je..


ni pun sponsor rasanya...tingkat ke2 tu cupcake..yang tingkat bawah sekali kek coklat kukus..


cupcake yang direbut..depa tak boh dalam peti ais kot..so, icing mencair..


aku dok situ dari kul 12 lebih sampai 3 lebih je kot..tak tunggu lama sebab ada plan nak melencong ke lain..ke mana??tunggguuuuuu

No comments: