Thursday, December 22, 2011

mangga letak pepper??

pada suatu pagi

bos : ta..ko nak turun bekfas ek..?
me : ye..kenapa?nak kirimkah?
bos : aah..aku nak mangga..ko beli yang muda letak asam kat makcik 7 E tu ..2 ye
me : ok..
bos : wei..amik la pas aku ni..
me : ala..rm2 je pun..ita advance laa

pas bekfas

me : nah mangga..
bos : tq..nah rm2..
me : takpela..orang belanja laa

sampai lunch tak dimakan lagi mangganya

yan : eiii..kak ogie ni..beli mangga tapi tak makan ..
bos : ko nak ke?amik la..ita belanja aku

beliau pun makan..

yan : eh..apakah rasa pelik sangat ni..cer kak ogie rasa
bos : aah la ta..ko boh apa ni..pelik je rasa

aku malas nak toleh..aku ngan confident je jawab

me: laa..tadi kata nak asam kan?orang boh asam laa
yan : ni bukan asam ni..rasa macam pepper je

baru aku toleh

me : eh..lupa nak habaq..kat makcik takde mangga la kak ogie..ita g beli kat ah choy..pastu tak
tau la asam dia tu..botol kecik je..ita boh jela..hahahahahaha..sori2..rasanya terbubuh
pepper laa
bos : hantu ko...patutla rasa lainnnnn!!!

sejak hari itu kalo mau mengirim mangga..mereka memberi ucapan berikut :-


"ta..nak mangga letak pepper ye"

sekian..
hawauuuuuu