Monday, December 12, 2011

Kuching trip - Breakfast

kita mulakan dengan bekfas dulu..
nasib dapat bilik yang included breakfast..buffet lak tu..
makanan tu boleh diterima tekak la..takde la hebat dan sedap sangat..tapi berada di tempat orang..tak payah la nak memilih sangat kan..jadi layan jela bekfas tu..hehe..dalam tak berapa sedap..licin gak la..


ni pinggan aku ni..tapi tak ingat pulak bekfas hari ke berapa..hehe


pinggan mycinta siap decorate lak..


dia ni makan selera betul...macam2 dia makan


merasa juga roti2 kat situ..sedap juga


ni ingat...bekfas hari terakhir..hehe


errr..yang cantik ni pinggan mycinta la..dia suka deco2 gini..


longgokan makanan depan si niyaz..hehe


nasib meja disusun panjang2 untuk ramai2 dok..so, kami senang la nak dok sekali


ha..ni pinggan aku gak..hari last kot..


overall..aku suka la bekfas kat hotel aku dok tu..banyak pilihan dan ...dan...dan..okla kot..wat alas perut..takde la masing2 kelaparan..bersyukur gak seadanya..:P

No comments: