Wednesday, November 16, 2011

simple tapi SEDAP!

hari minggu adalah hari paling penat nak fikir menu..
sebab semua orang ada kat umah
jadi tugas memasak memang wajib la untuk hari minggu kitorang kat umah tu..
bukak peti ais, nengok apa ada..
bagus..ayam je ada..ting!menu nasi ayam terus terpacul dalam kepala
suma siap dalam masa kurang 1jam..
dah masak tu pas aku siap idang, aku bawak sepinggan makan atas katil (jangan tiru aksi ni salu2..menggalakkan semut datang membina habitat kat dalam bilik tido lak nanti ye)


sambal cili je takde..tu aku wat sup bakso..bebola daging pun ada..ayam rempah..nyum2..sedap lak..



aku memang jarang / kurang makan nasi..tapi nasi putih je..kalo nasi yang ada rasa macam nasi lemak ke, nasi ayam ke..nasi minyak ke..sure aku makan..


No comments: