Friday, November 18, 2011

kegilaan terkini!

ni salah 1 kegilaan aku buat masa sekarang ni
order kain pasang or blaus online
fuhh..ni suma salah sepupu aku..haha..dia buat bisnes online..
dah aku terjebak..masalahnya suma cantik2..cannot decide..terpaksa la beli suma yang berkenan..kendian baru jual balik kat sesapa..hehehe..bisnes atas angin..tapi takde untung..huhu
meh nengok apa aku dah beli setakat ni..



parcel..sekarang kena g amik sendiri parcel personal dari bilik mel..huhu

kain pasang - 1




kain pasang sutera crepe - ni akak aku dah sapu

kain pasang cotton - ni pun akak aku dah cilok


kain pasang 3 - aku punya



blaus ni paling latest aku beli..termasuk kos pos, sumanya rm48

kain pasang mix'n'match cotton - aku beli 6 pasang, 3 pasang dah tolak kat bos aku

ni aku nyer



aku nyer gak



masa beli tak hengat..pas beli baru fikir biler nak antar tempah jahit..hehe..adehhh



kat kampung jela..nasib masih dicaj rm25..boleh aku antar semua sekali..ngehhh

3 comments:

AKO @ retna said...

weii bkn skrg ni dah x leh guna unit mel tuk personal parcel ker?

rasa nya macam ada email aritu

AKO @ retna said...

baju yg akhir tu hehee sama la ko ngan farihah sok...

jgn terpakai kat opis sesama udah :p

BHMB said...

ret..ko salah fhm psl personal parcel..diorg xkan antar kt dept..korg kena g unit mel collect sndiri parcel tu..itulah yg aku buat ..aku order..kalo parcel smpai..org unit mel kol aku inform..aku turun la amik..
turqoise tu?haha..insya allah..kalo aku pakai...aku elak jmpa farihah..haha