Tuesday, October 25, 2011

wahhh...meriahnyaa

kelmarin balik keje jalan tetiba jem dari jalan genting klang sampai susur masuk ke danau kota..
kenapakah..rupanya launching day untuk shopping mall baru kat danau kota ni..
haihhh..sebelum ni tak penah2 jem kat situ..tetiba lak balik keje jem lak ..
ramai orang park kiri kanan jalan..nyusahkan orang tau..
camana la esok2 nak g keje ngan keta ..ecehhh..
tapi area umah aku tu dah makin macam2 naik la..shopping mall la..uptown la..pasar malam la..ofis la..kwsp la..macam2..dah semakin membangun..


pasni soping raya semakin banyak pilihan la..hehe


yang paling penting ada hospital ni..senang sok aku nak beranak..hahah..5min je dari umah..


biler dah macam2 naik ni..harga umah kat situ pun sure la lagi mahal kan..umah aku beli aritu bawah 80k pun dah 100k..hohohoh..kalo tunggu sok2..ntah2 sampai dah rm150k..untung la aku camni kan..tapi better aku tak payah jual..sewakan je..masyukkkk

RM...RM..RM..RM

No comments: