Saturday, October 22, 2011

Tulang Anda Reput??

aritu ada pemeriksaan percuma untuk tulang..bertempat di gym ofis aku
tahun lepas pun ada tapi aku tak hirau pun
tahun ni bebudak ofis aku pagi2 dah sibuk nak pegi..
start kul 10pagi..kitorang adalah yang terawal pegi..
aku takut juga..tau jela..kita dah umur lebih 30an ni..risiko adalah tinggi..
tapi mujur lah ada juga minum susu anlene ni..hehe..so, risiko adalah berkurangan..
ni adalah result aku...masih di garisan hijau..0.9...tapi aku kena teruskan minum susu anlene lagi la..tapi susu anlene terbaru adalah sedap la..ada sample rasa diorang sediakan..sedap..lemak berkrim..tapi manis sket..aku takut nanti tulang tak reput tapi diabetes yang datang..nauzubillah..hehhehe


my result..


kalo beli susu time promo ni..dapat lagi murah..tapi kitorang suma turun melenggang kangkung..jadinya tak beli la..hehe..


aku susu ok lagi nak telan..tapi yang paling penting minum air putih..bila aku nak blaja telan ni?huhu

No comments: