Wednesday, October 19, 2011

Special Present dari En. Suami

birthday aku tahun ni ramai yang tak tau nak bagi apa
termasuklah mycintaku ni..
dia siap tanya aku nak apa
okla..sebab aku pecinta buku..jadi aku nengok la web penulis kesukaan aku, NB
wahh...ada 5 buah novel baru...apalagi..aku pun cakap la kat mycintaku tu..

mycinta : sayang nak buku apa?


aku : orang nengok ada 5 novel baru..3 buku tulisan dia...2 lagi penulis kat NBkara..

mycinta : so nak beli berapa?

aku : nak suma 5 tu la..boleh? *sambil kelip2 mata bajet comey...haha*

mycinta : ok..berapa harga semua tu?

aku : RM9*.** je...(siap dah buat perkiraan okkk...persediaan kena rapi..info kena lengkap..haha)

mycinta : ok..abang bagi rm100 nanti..

aku : weeehhoooooo...*lompat atas katil*

tapi dia suh aku buat arrangement semua..draft email pun aku..bayar thru MBB2u pun aku..(MBB2u dia aku dah buat slack..jadi dah kena blocked..hahhaha)..dia tinggal emel kat NBkara je..
ahhaahah..senang keje kan..
so, dalam 2 hari..aku dah dapat parcel berikut...



fresh from the oven?nahi2..from the kilang..haha

nampak tu..ada 5buku weii..sukaaaaa


korang tak tau apa aku rasa dapat benda yang aku suka camni
ibarat aku dah dapat emas segunung ok..

untuk orang yang memang minat camtu la..tapi orang yang rasa "ek eleh...dapat buku pun nak happy sangat"..

eh2..aku ikhlas cakap..aku bukan penggemar barang kemas..malah bukan juga pengumpul barang2 mahal...kecuali perfume..tapi buku ni adalah top list aku tau..tambah2 lagi orang yang korang sayang bagi sesuatu yang korang suka...tahap kegembiraan tu adalah maksima ok..

lain orang lain kesukaannya kan..jadi ini adalah kegembiraan aku

so kekawan aku..pasni korang kalo nak bagi adiah..selain kain pasang..korang juga boleh bagi buku..tapi kalo novel..sebaiknya adalah tulisan NB ni ye..(ahahahhaha..demand la pulak..)

No comments: