Sunday, October 9, 2011

sesi ubahsuai blk acu..

dulu..(Feb - Sept. 2011)



sekarang (Oct. 2011 -....)



sekarang bilik acu lebih praktikal & luas nampaknya..senang nak solat (especially kalo abah aku datang..leh bentang toto lepak2 bawah tu..)almari baju dah alih ke belakang pintu..sekaligus menutup pandangan kalo almari itu dibuka..*ngeri*..bebudak lelaki memang tak reti nak kemas almari ke wei?eh..tapi mycintaku rajin je..siap ada cara lipat tersendiri lagi..kalo nengok almari baju aku lagi mengerikan rasanya..haha


ni aktiviti kami pada hari cuti minggu lepas..hehe

kalo tak dikerah oleh mycintaku tu..alamat sampai tahun lepas la tak bergerak..aku tukang suruh je pandai laa..ahaha


alasan..alergik abuk..:P

No comments: