Saturday, October 29, 2011

pizza oh pizza

last sunday, tetiba teringin nak makan pizza hut..
giler lama tak makan..
sejak beralih arah ke dominos je..terus pizza hut dilupakan
so, kebetulan kami baru je sampai dari kampung..lepak sat..pastu nak g carrefour beli barang dapur..mycinta tanya nak makan kat mana..aku terus cakap jom makan pizza la..
dia ok je..so, kitorang pun pergilah pizza hut yang dekat wangsa maju tu..sebelah je ngan k4 tu kan..
aritu penah lalu situ..tapi tutup for renovation..
tapi dah open balik..wahh..cantik sekali deko nyer..modern style ler..
meh nengok apa menu kami ari tu..oo..lupa nak habaq..kami tu = aku, mycinta & dikyang saje..acu taknak folo dah..dia memang dah jarang ikut aku g memana sekarang..sudah segan ke tak tau lah




petanda makan di sini

iced chocolate..adalah sedap..ni mycinta punya..aku paw sket..creamy..sedappppp


dikyang order apple juice je


aku nyer..iced tiramisu latte...sedap juga..tapi sedap lagi iced chocolate itu..


dikyang amik seafood platter


ni sampingan aku nyer...bruschetta


try pizza yang tengah promo time tu..yang campuran beberapa jenis cheese tu..masin sket..erkk..tak lalu kot masuk kat tekak..

meatball spaghetti - mycinta punya


creamy seafood carbonara - mine..sedap...seafood adalah banyak..tapi makan lebih sket dah muak..tambah lak aku order air yang jenis bersusu juga..tambah2 la muak nyer..





ilang ngidam...kalah orang ngandung ek!:)

No comments: