Sunday, October 2, 2011

novel terpakai - kegilaan terbaru!!

sekarang kegilaan aku meng'order' novel terpakai semakin menjadi2
tapi adalah berbaloi..sebab2nya adalah

1. aku dapat novel yang aku cari2 selama ni
2. dengan harga yang murah, condition yang boleh diterimapakai, sesuai dengan harga
3. tak payah susah2 nak kuar g kedai buku cari..
4. sumanya dihujung jari je..surf, pilih, bayar & tunggu...


dalam 1 hari aku terima 2 parcel

5 novel yang aku order


esoknya aku dapat lagi 1 novel..

sumanya adalah dari 3 orang yang berbeza..aku order thru FB je..search for kelab peminat novel..pastu kalo nak cari sesapa yang jual..just klik bahagian discussion tu..nanti ada banyak topic diorang open untuk jual buku..

tapi yang pastinya aku cari dan beli novel2 NB sahaja..orang lain aku belum terbuka hati lagi nak membelinya..:)


No comments: