Friday, October 21, 2011

Lunch @SaSaNa

asal jumaat je kitorang kat ofis ni sure pening nak makan apa..
nak jalan g sogo memang kemalasan amat la pulak kan..
(maybe pas jadi ibu mungkin aura rajin akan mai..sapa tau kan?)
makanya..planning ke sasana aje..tunggu shuttle..dah sampai terpaksa lepaskan sebab dah penuh..yang kedua mai..naik gak..tapi kena bersempit2 sat..takpela..asal ada..
sori..ahli majlis sorang pun aku tak snap..aku pegi 5 orang..aku, watie, jannah, imah dan aimi..
mereka jarang join..tapi sangap aritu lain macam sket..tu yang terpaksa join lunch pada hari jumaat yang tenang itu..hehehe


aku tetiba selfish..amik gambo makanan aku je..hahah..ni aku amik sandwich ngan bingka tepung..eh..bingka tu memang favvy aku..sedap giler!!


starfruit juice


aku order chicken bukhara rice ...tapi tetiba dah bayar kata dah abis..terpaksa ganti seafood mee mamak..tapi masinnnnnnn..haihh.chef nak kawin ke?:P


pas makan kat kafe..kitorang tapau honey latte kat museum cafe lak..hehe..


pastu shuttle nak balik HQ lambat lak..makanya kul 2.40 baru sampai ofis..niceee

No comments: