Thursday, October 13, 2011

lunch @ sasana

aritu kami kena g dengar briefing kat ofis baru..
sasana kijang..yang depan memorial tunku abdul rahman tu..
tak tau sila google..hehe


alang2 datang briefing...terus la tunggu time lunch..hehe...suma ni hanya costs me only rm7!!percaya tak?silalah percaya..

salad seafood..nangis..sebab sedap gilerr


mi kari taknak sayur yang mantoppp


eh..ni bukan dibeli dari kafe..tapi memula tu kami menyinggah kat museum cafe..beli honey latte & beef lasagna..pun murah..hanya rm6.70 je untuk kedua2nya..huhu


starfruit juice..aku salu minum jus belimbing..kenapa?sebab kalo aku rasa pening2 (yang kemungkinannya tekanan darah naik..elok la minum air ni..akan me'neutral'kan balik..tapi lagi molek tanpa gula..ahah)

pencuci mulut yang dikongsi beramai2...bread butter puding!terbaik wokkkk


nasibla sasana ni jauh dari HQ..kalo hari2 makan sini mau bertambah koleksi lemak2 tepu kat badan aku..hehehe

No comments: