Thursday, October 27, 2011

key-Chain ColleCtion

ni susulan dari masa dapat myvita aritu..
aku ni apa2 kunci nak juga diletakkan dengan keychain..
pastu barang2 umah tu kan kebanyakkan yang kemas dan simpan adalah mycintaku..
jadi aku ni jenis malas cari..aku cari apa depan mata je..kalo tak jumpa nanti nengok la..siaplah telinga mycintaku la aku dok nyanyi2 ..(tu bukan nyanyi lagu...ni macam nyamuk..dok la rungut2)
agaknya mycintaku tak larat dengar aku memekak..dia pun amik beberapa gugusan key chain tu..dia boh depan muka aku..haha..
ni baru sket..ada lagi dalam box..aku pun best la..dok pilih2..


ni semua collection sepanjang aku keje kt sini..dulu kat ofis aku lama memang officer salu keje2 luar..ni ofis baru pun lagi la salu travel..yang untung kitorang yang dok ofis la..collect macam2..hehe

No comments: