Tuesday, October 4, 2011

iya & ejam - majlis bertandang

kejadian pada 1 october lepas..

sepatutnya aku tak dapat join rombongan bertandang ni..

tapi atas sebab yang dah takleh nak dielakkan lagi..aku join gak la..tapi sorang2 jela..

mycintaku terpaksa dok umah sebab kena angkut2 barang2 masuk lori..(aku sewa lori untuk angkut2 sebahagian barang2 dari umah lama n baru aku bawak balik pahang..)

aku folo akak aku..terpaksa jadi bujang sekejap..hehe..(payah juga sebenarnya nak ke mana2 tanpa mycintaku..sebab dah terbiasa ke hulu hilir berdua..ehehe)

asalnya nak bertolak kul 12tengahari..tapi biasalah kan..janji melayu..kul 1 baru bertolak..

memang panas la..matahari tengah tegak meninggi kan..





sian budak kecik ni kepanasan..kanopi untuk rombongan belah pompuan tak berfungsi lak kipasnya..dah tu takde inisiatif pun nak letak kipas berdiri ke apa..kat DJ tu aku nengok sampai 2 buah skali dok tuju kat depa..sian kami..huhu




last2 terpaksa dibuka topi/serkup kepala dia tu..berpeluh2..




bagus je dia..diam je walopun kepanasan




abah aku menepung tawar..




dahla takde sapa sambut kami..takde yang jemput duduk..takde sapa suh makan..kena lak menunggu sesi dancer2 ni abs..berapa lagu ntah hari tu..sian pengantin..kul 2.15 dah masa ni tak makan lagi..




aku pun kena tepung tawar..tapi budak botak kecik ni paw bunga telo aku..huhu..abiss




belah lelaki pelamin simple2 je..tapi baju aku suka kalernya..cantik..mekap pun sweet




last tarian adalah lagu 60an..depa tarik sesapa je suh menari ngan depa..mujur tak tarik aku yang tengah 'panas' ni..hehe




pengantin pun kena paksa..kesian..


me n iya


pengantin dah bangun dari pelamin..bersalam2an ngan tamu


pose sket..


kek..cantik kan?


see..sweet kan muka iya..mekapnya tu..looks natural sgt..


pose potong kek


ejam suap iya

iya suap ejam



anjang dah sedih..nak balik dah time ni..


dengan akak aku,alin


dengan family ayu




alhamdulillah..selamat dah semuanya..


semoga iya dan ejam bersabar dalam menempuh dugaan yang bakal mendatang..

No comments: