Wednesday, October 12, 2011

it's my bday!!!~part 3 & finale~

kisah adiah & sambutan kat ofis serta sendiri2 pula




ni adiah dari akak aku




ingatkan apa..sekali beg tangan


cantik kan..

ni kat ofis lak..aku tak harapkan pun diorang ni celebrate..tapi..tetiba dah petang tu diorang bawak kek n nyanyi2 pulak tu..haihh..terharu..hehe

muka tengah terkejut giler..haha

kek..nyum2..pun aku makan buah2 tu je..hehe

dari ofismate...aimi

kek coklat!nyum2

bak kata bebudak ofis aku..kalo birthday aku..sambutannya sampai seminggu..hehe..jadi malam tu makan2 ngan mycinta pulak..takde nyer candle lite dinner..aku bukan romantik2 ni..haha..pegi warung suda..sedap pun sedap..

jus belimbing

order nasi putih + sup ekor + telo dadar + daging masak merah + ulam timun n sambal belacan + sotong goreng tepung (tapi tak kelihatan di gambo sebab belum sampai..hhuhu)

diakhiri dengan gambo kami lagi..

weeeeeeeeeeee


bagi aku..biar lah aku tak punya harta berjuta..asalkan aku bahagia dengan cara aku sendiri buat selamanya...amin3

semoga ianya berkekalan sampai biler2

No comments: