Tuesday, October 18, 2011

Farewell lunch @ DeCanter

last thursday kitorang g makan2 kat luar..reservation dibuat oleh aimi (Sila rujuk gambo beliau di bawah)
tempatnya di DeCanter...1st time aku pegi..kat damansara heights tu..(tempat orang2 kayo makan..memang tak la aku pegi lagi..harga memang membunuh...huhu)
pemergian kami ni sempena nak meraikan Lina yang nak resign..huhu..(rujuk gambo beliau di bawah juga..)



danial dan kak ita




dari kiri, kak sarina, aimi dan shida





lina..orang yang dirai




lina dan kak sarina





bos aku, kak ogie dan yan..


yan, kak ogie, me, jannah n doulos





aimi, shida dan doulos





kalo nak pegi..sila refer ni ye





kak sarina makan asam laksa...nampak sedap tapi aku tak pilih sebab tak kenyang je nengoknya





si pemakan





ni aku punya...nasi goreng indonesia





eh...beliau lagi





lina punya..olio apa ntah





gambo beliau kena lebih





bos aku konflik diri..sat nak teh tarik..sat nak ice apa ntah...last2 amik teh tarik je





aku nye..jus epal





danial punya...chicken chop





dia punya juga..tapi share ramai2...sedap





bos aku nye...hailam noodle..eh..apa ntah





tak menahan betul nengok dia makan sampai letak napkin kat leher dia..hehe





dessert...banana crumble with custard sauce..nampak nyum2





aimi si tukang booking





kehabisan kepedasan..sila lihat berapa banyak cili api yang bersusun tu...fuhhhh





mereka menikmati dessert bersama2





danial ada gaya bos lah!dia sebenarnya sedang menjadi LO di sasana kijang..tapi kami kidnap sat bawak pi makan..hehe





sedih juga biler sorang2 staff resign..tambah2 biler kami semua dah rapat..huhu

No comments: