Sunday, October 16, 2011

adiah birthday lagi..

dah kata dah..time birthday aku..seminggu sambutannya..hehe..silap2 sebulan ni aku nyer celebration..
tadi jumpa supplier kereta aku..tetiba jumpa akak kesayangan aku, kak non (bukan nama sebenar)...
terus dia menghulurkan envelop ini..dia memang semata2 datang HQ nak jumpa aku juga sebenarnya..kebetulan jumpa di bawah terus la dia serahan tangan kat aku..dia memang tiap2 tahun tak pernah lupa nak bagi something kat aku..
time birthday dia je aku selalu lupa..sedihhh




dalam envelop tu ada benda2 comey ni..sweeetttt kan??


kekawan ofis kata payah kalo tiba birthday aku..sebab salu biler tiba birthday sesapa..aku yang mastermind..celebration, adiah..suma aku incaj..tapi bila part aku..masing2 buntu..

so, sudahnya mereka suh aku beli dan reimbursed ngan diorang..haha

kang aku beli mahal2 tak mampu lak korang nak bayar camana? *tumbuh tanduk*

mycintaku bagi apa?haaa..tu kendian nanti aku post..hehe

No comments: