Tuesday, September 13, 2011

tema raya 2006 - 2011

dah 5 tahun aku berkesempatan beraya bersama suami tercinta, En. Yanin...
aku ni pelupa ya amat..kekadang tiba raya je pening fikir nak tema kaler apa..
lupa tiap2 tahun kaler apa..nampak sangat tanda2 pertambahan usia ni..huhu
pas perah2 keringat nak ingat2 balik..cer nengok apa tema kaler yang pernah direalisasikan..hehe



2006 - 1st time beraya as husband n wife..beraya belah aku..biru jadi pilihan..

2007 - beraya kat pahang tapi takde gambo berdua..sedihhh..ni tpaksa diseparatekan gambo tema kaler baju tahun tu..maroon

gambo bawah tak bertudung..tapi ni aku boh muka yang bertudung untuk tahun tu..

2007..ni baju raya aku tahun tu..sori..dalam umah tak bertudung..terpaksa dilukis tudung nyer..hahaah..buruk sehhh

2008 - beraya belah aku lagi..kali ni kat klang..tema oren peach..muka baru pas masak..tudung pun main sarung2 gitu je..mekap apapun tak..hehe

2009 - beraya kat pahang..tema kuning..


2010 - beraya kat KL..ni tema pink tapi pekat sket..


2011 - tema coklat pekat..


tahun depan kaler ijau pulak or purple lak kot..hehe..
baru perasan takde lagi kaler tu..huhuh

No comments: