Saturday, September 24, 2011

saja bikin panas..!!

saja je akak aku ni..aritu dia g dinner ofis abang ipar aku kat hotel istana..
dia memang tau aku giler..eh..minatkan fahrin ni..kebetulan fahrin jadi MC untuk dinner tu..dan dia pulak dapat bergambo ngan fahrin!!arghh..tensen je tengah2 malam tetiba ada MMS masuk nengok2 gambo ni yang aku dapat..sabar jela..


eleh..dia ingat dia sorang je ada gambo ngan fahrin?aku pun ada la..masa ni kitorang dapat jemputan dari fahrin sendiri untuk nengok dia shooting..:P
**sorry gambo tu time aku tak bertudung..terpaksa dihitamkan bahagian2 tertentu..hehe**







haha..walopun gambo ngan aku tu beliau pakai tshirt pagoda je..tapi beliau tetap oh-sem..


gambo ni disnap pada tahun 2005..masa tu aku on-off lagi pakai tudung..almaklum jelah..masa ni aku part-time dancer..huhu..jangan speku2 yang bukan2 lak pasal penampilan aku masa ni ek..hehe

No comments: