Wednesday, September 21, 2011

nyum2...teringin lagi..

ari selasa & khamis adalah hari untuk aku n mycinta breakfast kat kafe..
kat sini ada 2 je tempat pilihan untuk breakfast ..either kat kafe or medan kupang
kafe tu kira tempat ekslusif la..untuk orang yang tak suka panas..ada ekon..sesuai kat kafe la..
tapi kalo suka yang open air..kat kupang la tempatnya..
macam aku n mycinta..untuk elakkan kitorang boring makan benda yang sama kat tempat yang sama je..kitorang dah agreed wat giliran untuk tempat breakfast...so, isnin, rabu & jumaat adalah di kupang..manakala untuk selasa n khamis kitorang makan kat kafe jela..
tapi ada 1 hari tu adalah sangat lucky untuk aku..sebab...nengok ni..




nasi lemak ayam masak merah + kangkung celur..!!i loikeeee..



dah lama giler rasanya aku tak makan nasi lemak letak kangkung celur ni..
dulu memang suka sangat..sampai la aku terbacakan cerita thru emel ke mana ntah..yang orang dok siang sayur ni..nengok ada banyak giler cacing kat batang kangkung tu..arkkk..terus aku terbayang2 je..ni pun aku makan aku tolak tepi apa aku bayangkan..batang memang aku tak makan langsung..aku makan daun je..hehe..






ni mycintaku punya..kalo yang pinggan takde sayur tu dia nyer la..apa jenis sayur pun dia tak makan..ulam2 je dia bedal..



sesekali makan nasi lemak di waktu pagi memang heaven betul ek..tambah2 lagi kalo dah lama giler tak makan..:)

No comments: