Wednesday, September 7, 2011

kisah hari raya...part 1 - pagi raya

tahun ni aku beraya kat umah mertuaku..
kat felda tementi, bera, pahang..
aku tak kisah je..sebab aku pun rapat je ngan family belah suami aku ni..dah macam adik beradik n mak abah sendiri je pun..



mak abah mertua ngan cucu2 tapi ada sorang anak terselit..hehe


mereka lagi..ni baru balik dari solat raya


mak n abah..cer ngk baju tu..macam kenal tak?hehe..tu la baju nyer yg aku belikan tu..


kaklong & family


dikja n suami, diklie


dari kiri- dikja, diknot, abah, mak, dik ayu n dikman


mereka lagi ..tak cukup korum ni..dikyang takde..tengah panaskan enjin keta nak gi beraya


dikja, diklie, haziq n hazirah


me n mycintaku lak


kami lagi..


lagi..

ada lagi..


belum abis lagi..



ok...abis dah..hehhe..



mestilah gambo empunya blog yang paling banyak ye tak..haha..kata watak utama..kena lah giler kuasa gitu..
yang takde dalam gambo raya tahun ni adalah dikyang & kak ngah..ikutkan adik beradik mycintaku ada 8 orang..hoho

No comments: