Friday, September 9, 2011

kisah hari raya ..part 3 - berjalan raya ke3

raya kedua hari kami melayan tetamu yang datang bertandang kat umah pulak..
so raya ke3 baru start jalan beraya balik..kalo raya pertama dah g ke belah selatan..ni nak g belah utara pulak la..
tema aku adalah purple..hehe



anak kak ngah join naik keta sama..dia bukan boleh kalo aku ada mesti nak ikut je pungkoq aku ke mana2..

mycintaku malas nak pakai kemeja..tshirt je sudah..memang panas nauzubillah hari itu..


sepanjang jalan dok bergambaq jelah..haihhh



malas nak melayan..hehe

fiqa dah ke depan..dok ngan ibu dia..yana with maklang..


mana boleh takde pose solo kan..hehe



alamak..fiqa dah mai balik laa..haha



jalan raya ke3 adalah tak best sebab suma umah pakat dok idang kuih raya je..


air pun air botol gas..tapi dah orang idang..kita makan jela..kali ni tak sampai malam..kuar umah kul 10pagi..kul 3 dah balik umah..panas giler..tekak dah perit..


malam tu aku demam balik..huhu

No comments: