Thursday, September 8, 2011

kisah hari raya ....part 2 - jalan2 pada raya pertama

salunya pada hari raya pertama di pahang, umah kami ditutup sepanjang hari..
sebab kami berjalan ke bentong ..umah tok..mycintaku ada tok lagi..aku dua2 belah tok n nenek dah takdak..pendek umur sumanya...huhu

berkonvoi la kami 4 keta ke sana..bertolak pun dah jam 10pagi..matahari tengah nak naik..kepanasan la sumanya..


mereka melayan damia bam2 makan..3 generasi..tok, cucu n cicit..



me with dik ayu..cer perati muka kami..kemerahan padam sebab kepanasan..hehe



mia bam2



sesi gedikan bermula



gedik lagi..



dan lagi..



mycintaku suka amik gambo side je..nak tayang rambut dia tu..hehe



me again..



si fiqa dah tanggal tudung..kepanasan..



ajak dia bergedik sama






eh...gedikan solo kembali



fiqa nak join sama..



eh..tak nampak muka pula..



nak tunjuk jari yang berinai..hehe



ada lagi..



fiqa tak abis2 ngan jari dia tu..



dah2..maklang dah penat nak pose..ni namanya pose tak kuasa okkkk..



hari raya pertama berakhir pada jam 10malam..haihhh..penat, berlengas suma dok complete..merata hala kami beraya..sampai umah mandi2, tido..eh..tak..ada gak yang mai beraya..tunggu depa balik dulula..balik leh ZZzzzzzzzzzzzzzzzzz..berdoa gak supaya perut tak wat hal..tau jela dah sebulan berehat..tiba hari raya macam2 lak yang masuk..nasi ujan panas la..nasi impit kuah kacang la..lemang la..sate la..air pun yang bergas..yang kordial..yang macam2 kaler pun suma sumbat..haihhh

No comments: