Wednesday, September 28, 2011

iya & ejam - sanding

gambo kat bawah ni pun tidak mengikut turutan secara tertibnya..hehe
layan jela ek..
aku ada boh caption ..senang gak la korang nak faham..:P



tetiba gambo suap kek..haha..nasib la kome..ni dah dekat abis majlis dah



pengantin with family

eh..suap kek lagi..hehe


seriusnya la hai muka sipemotong kek itu..hehe


adik aku, iwan dan bakal isteri..(eh..insya allah..)


sesi makan beradap (aku memang tak penah berkesempatan nak merasa udang panjat itu..huhu..masa wedding aku pun tak merasa..tensen!)


candid adik aku lagi..dia marah aku tu dok snap sana sini..haha
aku : wei..pandang sini aku nak amik gambo..


dia : ko ni..orang nak makanlah! (marah bebel2)


aku : ada aku kisah?? lalalalalala



abah aku tengah tepung tawar..ada kejadian sadis masa wedding ni..hp abah aku kena curik..suh acik aku nengokkan..katanya orang tu abah aku kenal...tapi kitorang memang ada suspek seseorang..takpela..tanggung la dosa tu sok..menjawab la kat akhirat nanti ye!



pengantin bersanding


di pintu gerbang..berarak masuk



pengepit..eh..pengapit, anne (dah kawin tapi suaminya kat lebanon nun..bertugas..sian dia)


ah-kak pengantin ..tugas membawa payung juga..heran aku..mak andam tu pas mekap terus cabut..patutnya dia la yang sibuk2 kan..ni tak..terpaksa aku gak la yang bertugas..huhu..



the foods..sebelum tetamu datang..sedara mara kena isi perut dulu..sedap..tapi aku takleh makan banyak2 nanti sakit perut..huhu..perut aku ni kekadang tak berajar..tengah syok2 kang tetiba nak ter-cir-bir..apa cer..huhu



pelamin..english style..suka la the combination of the colours..sweet giler..tapi aku marah orang katering tu..meja tak center ok..tapi dah siap pasang pulak..so, biar jela..lantak..


pelamin dari jauh..saja nak nampak bunga kiri kanan itu..


mak & adik pengantin n akak aku sibuk nak pose kat pelamin..


akak aku, ayu pun sibuk gak..hehe


muka aku wajib la ada juga kan..dah penat menyucuk2 bunga telo purple tu..hehe


nafis sangat behave masa dalam keta..dok ngan maklang..baik sangat..hehe






masa majlis pun tido je..good boy..


tu jela penutup majlis..alhamdulillah semuanya setel sebelum kul 4petang..


kepada iya & ejam..semoga sentiasa dikurniakan kesabaran dalam menempuh alam rumahtangga..:)
semoga jodoh korang berdua kekal hingga ke akhir hayat..amin3

No comments: